:´(

så mycket som jag behövt min man hemma var längesedan kan jag säga... saknar honom något oerhört nu... så jobbigt att prata om allt som händer på telefonen men vad ska vi göra då? går ju inte lösa på något annat sätt... vet inte om jag kanske åker dit i morgon kväll eller på frredag... behöver dig nu älskling!!!
Det som hände idag önskar jag ingen annan,  så här ska de inte behöva vara... min lilla tjej, vad jag ÄLSKAR dig!!!

Sitter hos IA nu, lillebror är snäll som vanligt o låter mig låna bilen, men ska dock va hemma halv sju 
i morgon bitti de blir lite tufft men är ju bara sova när jag kommer hem igen... om inte anna o jag ska ut o gå vill säga, hon har inte svarat än men hoppas de blir en promenad o en solning i morgon... en solning ska jag iaf fixa i morgon! för de var ett tag sen nu o färgen börjar släppa...

nej nu måste jag röka... har ätit precis o så har jag druckit en kopp kaffe med... typ fjärde koppen idag, fan har hänt me mig då? jag ska inte vara nån kaffekärring... haha... 

Igår fick jag iaf svaret på varför vissa är som dom är... efter ett långt samtal med mina underbara sussie o ia... tack tjejer för igår o idag... de var välbehövligt!  Kärlek till er! 

God Natt Världen...

älskar dig min prins 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0