HMMM???

Usch... Vet inte om man ska vara glad eller inte... Älsklingen ringde från jobbet förut och chefen hade varit där och pratat! De måste säga upp en kille för de inte finns så mkt jobb... O då kommer Dhaniel och Mathias få jobba mycket mer... Alltså Måndag till Torsdag VARJE jävla vecka... o då kommer vi bara träffas varannan helg... men jag tror vi löser de... tre nätter är inte mkt, men jag tror de blir kämpigt i längden...
O med tanke på jossan med, hon kommer bara få träffa sin pappa varannan helg då, o de är ju inte alls kul... Men jag tänker ta allt mitt ansvar o vara med henne så mycket jag bara kan... Jag menar det finns fritids när jag får jobb och sånna saker... Det kommer nog ordna sig tror jag iaf! o hoppas jag oxå för den delen!
Men men vi får ta en ordenlig diskussion när han kommer hem sen, svårt att bestämma allt på en dag och över telefonen...

O inte har de hänt ngt mer med bilen heller :( så tråkigt... undra hur länge man ska behöva vänta innan den är klar alltså?!?
Det börjar bli så jobbigt utan bil nu... men men... tur att jag har lillebror som lånar ut sin bil till mig iaf... den står ju ändå bara på jobbet när han jobbar...

Ska hämta viktor på jobbet vid fyra sen, men måste tillbaka till hans nya lägenhet om en stund för håller på att tvätta åt honom, tycker han är värd det faktiskt!

funderar på om jag skulle gå o sola innan men tror jag struntar i de... men får se vad som händer...

nu ska jag iaf ta ngt att äta...

älskar och saknar min man så jävla mycket!!!

puss o killekill



Kommentarer
Postat av: Malin

Låter skitjobbigt, men ni klarar det där tror jag.. Love over all ^^



Grattis igen till sommarjobbet! :D

När jag får mina OTH-boxar ska jag se om det går att rippa extramaterialet så du kan få det att trösta dig med också.. =P



Kram!

2009-04-15 @ 15:38:39
URL: http://tryingtofindmyself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0