Jävla måndag igen :(

Usch nu har älsklingen åkt o jobbat igen... Det är så tråkigt att han är borta... Helgen och veckan har varit helt perfekt... Har varit hos farmor och ätit och sen har vi varit hos mamma o hos pappa så helgen har rullat på fortare än vanligt =( men trevligt har de varitt... Var även i parken en sväng i fredas o buggade... de var riktigt roligt faktiskt... o speciellt kul för min älskling som fick träffa massa gamla vänner, de var han värd!


Den här veckan vet jag inte vad som händer... Har jossan tills onsdag iaf så blir de inte så ensamt iaf... 

 ska troligtvis hälsa på min älskling iaf... bara bilen funkar... men de ska den göra... för de är bara en liten del som ska dit... men hundra kablar som inte är så lätt att få dit kanske... men jag hoppas de löser sig fort nu! för jag vill inte va utan bil längre nu...
Annars får jag ta tåget =) för de är faktiskt farligt att va utan varann en hel vecka hehe...


o igår tog vi fram Caben me... fan vad kul vi hade... jag älsklingen ulrick bella robin o jossan åkte runt lite i skänninge... de var roligt de! o fick lite tillbaka blickar från förra sommaren... Fan vad kul vi hade då!



ska troligtvis träffa sussie i veckan med =) de ska bli väldigt trevligt faktiskt...

Nej nu ska jag äta frukost! och försöka få ordning på datorn, men de var ingen lätt historia de tyvärr...Sen ska jag gå ner o ta hand om tvätten som hängt ute på tork med...

Älskar min man över allt annat!

Puss å Killekill


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0