Nu vill jag inte ha träningsverk längre! Det gör onnnt!

Fan träningsverken är mycket värre idag än vad den var igår, idag gör de verkligen ont i hela benen... men en tripp runt tycklinge klarade iaf anna och jag av :D gött var det... men det kändes som benen var kvar hemma i stort sett de hann inte med riktigt... Blev en tidig promenad med de är fint...
Så nu blir det äggmacka o sen en liten solning, de är alltid skönt!

Sen ska jag hem o göra mig iordning för att fortsätta hem till mamma... där ska jag äta mat, sen ska jag vidare till motala med mamma o farmor... o sen till moster o sen träffa jempa... gött... ska prova min nya bikini, den MÅSTE verkligen passa för den var jätte fin, o en ny bikini vill jag ha till sommaren, trött på min gamla... som bara varit med sen förra sommaren iofs hehe...

Ingen sol idag heller? tråkigt... men de var skönt ute ändå... får hoppas den kommer fram under dagen!

usch vi har en del att prata om, de är jobbigt, o så tråkigt att vi alltid måste ta det över telefonen... men så är det när det finns stora öron omkring, o jag tycker inte jag behöver berätta allt förutom för dig... men men, hoppas det ordnar sig iaf... men nu känns de ganska hopplöst, jag har försökt så många gånger men ingen förändring :(

Nej nu måste jag kolla till mina ägg ...

Puss och Killekill

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0