Som ett frågetecken bara VA???

Vissa arbetslösa dagar kan jag inte klaga på... Började som vanligt morgonen med en promenad och solning med Anna... så skönt att gå ut och gå och prata om precis allting!
Var o hämtade jossan precis i skolan hon leker med maya och tilde idag... kul för henne =) så kanske vi ska åka till motala om en stund med, ska köpa en skinn jacka till min lilla tjej! så himla fin hon kommer bli i den...
Sen har jag bara suttit o lyssnat på massa musik högt som fan :D o de bästa av allt, nytt avsnitt av OTH kom ut idag med, så de har ja oxå sett på... O så pratar jag med min  Ia på msn, o på lördag blir de förhoppningsvis ullared me våra familjer =) roligare o bättre kan de fan inte bli...  ska ta med fika och matsäck o sånt o stanna på vägen o äta o fika, o bara ha de allmänt gött =)

igår var vi o firade leona i skänninge, de var riktigt trevligt, gott fika och bästa umgänget! <3

Imorgon ska jag även beställa två boxar med OTH =) underbart! då har jag och ia något att göra hela nätterna när våra älsklingar är borta! Massa extra material och grejer =)

Alltså vissa kommentarer, snacka om att jag blev paff! men men, jag bryr mig faktiskt inte längre... jag börjar bli van, men är väl för att du har det lite sämre än oss andra vad vet jag =)

Nehej om jag ska ta o göra lite nytta här... inte för jag vet vad jag ska göra riktigt men ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0