TRÄNINGSVERK

Fy fan vaknade med jordens träningsverk... jag kan inte gå alltså :D haha o så ska man gå runt tycklinge med anna nu med... hehe de lär ta ett tag kan jag lova! Jossan fick hjälpa mig att ta på mig byxorna i morse för jag kan inte böja mig... haha snacka om otränad... men jävligt kul var det att spela fotboll igen... Även fast jenny o jag ramlade över varann som två paddor, jag sträckte ryggen o hon vred till knät igen =( precis det som inte fick hända... usch...

Nej nu måste jag gå ner, men skriver när jag kommer hem igen... om jag kommer hem =) haha... glömde visst publicera... men nu är jag hemma iaf... vilken underbar promenad de blev alltså! vädret är helt underbart med... o massa prat om allt o ingenting... så skönt!

ska snart åka till soptippen med mamma o sen ska vi åka o tvätta hennes bil! Sen hem o möta jossan, o sen kommer mormor o hämtar henne =( tråkigt! men de är ju snart måndag igen så kommer hon tillbaka!

HOPPAS våran bil är klar idag... jag håller tummarna stenhårt alltså!
Ska till jennifer ikväll med, ska sova hos henne! MYS! sen i morgon bitti ska anna o jag gå ut o gå i motala sen åker jag med henne hem, de blir ju perfekt... sen ska jag tillbaka till motala med mamma o farmor vi ska till moster som fyller år... Trevligt! eller inte :D men kul att träffa farmor iaf, för de var längesen nu!

Nej nu måste jag kolla till mina ägg... ska äta knäckemacka med kokt ägg på... fint de... sen blir de ett avsnitt av OTH till de med... nej jag är inte beroende =)...

Saknar min älskling massor... skulle behöva en rejäl massage just nu... hihi...

Puss å Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0