Vakna väldigt tidigt!!!

Jaha vaknade redan vid sex... åh jag är fortfarande trött... men ringde älsklingen o pratade lite... de var skönt att höra hans röst! Ska ringa igen sen vid nio, för chefen kom till dom nu med, så ska se om de händer något nytt eftersom de ska börja jobba annorlunda... Men de återstår att se som sagt hur det blir!

Ska tillbaka till Skänninge lite senare sen med, o sen måste jag hem till pappa o lämna lite saker med! var o handla till honom i linköping och så...

usch somnade sent igår, många tankar som far genom skallen... men inte så konstigt kanske... har iaf löst de med barnvakt när jag jobbar i sommar o Dhaniel är borta o jobbar... de blir helt perfekt =) är bara lämna jossan hos Ia när jag jobbar för då är Mathias inte hemma iaf, o börjar jag tidigt dagen efter kan vi bara sova där, fan de blir helt perfekt =) O sen har hon ju även Pigge o Evelina att va hos, om hon får förstås men de vet jag nog inte är några problem :D  o jossan kommer trivas me, så kan vi gå till väder och bada o gå promenader o åka CAB såklart =) sommaren lär bli mer än perfekt... förutom att älsk inte kommer vara ledig 4 hela veckor som han skulle...
men bra pengar lär de bli iaf, helt sjukt bra :) känns som om de kommer vända nu, men de är lite till som måste ordnas, men så är det ju, jag menar allt kan ju inte vara bra jämt :(

Sitter o kollar på one tree hill, fan förstår inte hur jag kan tycka de fortfarande är så jävla bra ... Malin beställde tre boxar häromdagen, kan säga att jag är väldigt avundsjuk men jag har inte råd just nu att beställa några själv tyvärr!

Nej nu ska jag kolla klart o försöka sova lite till, jag är trött!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Vad skönt att allt löser sig!

2009-04-16 @ 11:09:40
URL: http://everytimewetouch.blogg.se/
Postat av: evelina

Klart hon får vara här om vi inte jobbar och så. :D

2009-04-16 @ 18:28:20
URL: http://evelinasamuelson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0