You are my hero!

Åh hur glad blir man inte på morgonen när man läser Ias blogg o de står så här???
Å en sak till ser fram emot imorgon när vi ska vara hos våra bästa vänner och grilla och drick lite pillsner.

Kul ska vi ha, åka lite cab, grilla och dricka lite alkohol... kul att pappa o marie o lillebror kommer med... <3

Igår kväll åkte vi cab... lillebror o pappa var här o drack kaffe... Ia och Mathias åkte väl vid tio härifrån ungefär, efter kaffe drickande och HUSVAGNSletande =) Haha vi ska köpa en husvagn ihop... så snacka om att den här sommaren blir perfekt... plus att jag har sommarjobb med så vi kan åka på semestrar o sånt... när jag är ledig alltså... men skönt att ha en bra inkomst...

Den här månadens inkomst blev så jävla bra =) så nu har vi råd med de vi ska plus lite till, har ändå 20 lök kvar :D haha fan vad nice...  =)

Jaha snart ska man ut o springa då, vaknde visst lite tidigt idag vet inte varför... hade världens dröm i natt, usch de va hemskt... tur att älsklingen var hemma iaf, han undrade nog vad jag styrde med när jag la mig typ på honom efter drömmen! usch de var inget kul... tur att de bara var en dröm liksom :D

Men hur fasen ska jag orka springa? jag förstår inte haha.., huvudsaken är att jag kommer ut iaf!

Nu ska jag betala lite räkningar sen ska jag få upp jossan o få henne till skolan, sen till galven me fika eftersom älsklingen slutar där idag, sen möta upp Mathias som kommer med nytt batteri till våran bil... SNÄÄLLT!!! o sen äta frukost med Anna och sen Rismarken... Herreguuud =)

Puss på min Man

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0