24 minuter kvar...

tills jag får gå hem från jobbet =) ska iofs tillbaka vid fyra igen för att jobba kvällen men men! =) sista dagen nu jag jobbar, vet ite hur de ser ut fram igenom med jobb men bara hoppas på de bästa, o ta det som finns!
så ska hem nu och fixa datorn, tvätta, och plocka ordning lite hemma...

Stackars baby kan ju inte göra så mkt, han ramlade av crossen igår, o slog i axeln och knät, han kan inte gå och inte heller röra axeln =( han som redan har problem med axlarna!

fan vad fort veckorna går alltså! hur skönt som helst iaf att älsklingen inte åker bort o jobbar idag! de är klara på gotland nu ju o ska va hemma ett par veckor =) fan så skönt! dessvärre verkar det bli så att han åker den veckan jag fyller år, men det hoppas jag absolut inte, mycket roligare om han är hemma!

Usch trött är jag, gått upp tidigt nu hela helgen, jag är ignen morgonmänniska och lär aldrig bli =)

Nehe om man skulle gå ut och ta en cigarett så tiden går lite, somnar här känns de som...

o imorgon måste jag in till arbetsförmedligen och säga upp jobbgarantin eftersom jag ska börja plugga, men ska försöka ringa min handläggare iaf, fan sitta o åka in till motala för att bara skriva av sig tycker inte jag man ska behöva göra faktiskt... sen måste jag ringa csn o sen kolla upp lite andra grejer och så...

Sofie "syster" och Martin kommer hem till oss i veckan med =) Martin ska fixa en sak hemma hos oss, säger inget nu vad det är kommer bild när de är klart sen =) sen ska vi dricka massa kaffe med såklart!

på torsdag ska vi hem till pappa som fyller år... =) Ett år till pappa, sen du =) men åldern spelar faktiskt ingen roll, jag älskar dig lika mycket för det =)...

på fredag verkar de förresten bli mat och spel hemma hos fia och micke, jag ia, matte och älsklingen... fan vad trevligt det kan bli!

Nu är det bara 18 minuter kvar tills jag får gå hem, gött då =)

Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0