Det är dags för Freeedagsmyyys!

Jaha då var det äntligen Fredag idag... bara två dagar kvar till älsklingen kommer hem =) och sen blev det inte sista helgen för mig att jobba heller!

Ringde från jobbet igår och frågade om jag kunde ta nästa helg oxå, hela lördagen och delad tur på söndagen så bättre kan det ju inte bli =) Så glad jag blev!

Igår for vi iväg till Busfabriken en sväng, Leona blev jätte glad...  Kul att glädja de små ibland =) ... Ia och jag tog på impuls varsitt hål i örat medan barnen lekte... =) skit fint blev det, lite längre upp i örat men inte längst upp, haha svårt att förklara men ska fixa en bild o lägga upp!
Patricia från jobbet och hennes familj var även där så det var därför vi bestämde oss att hänga på dom, de var trevligt! Ias farbror o hans dotter var där med!

Nu är snart badrummet helt klart, var o köpte ett nytt badrumsskåp igår oxå, passade in jätte bra, så nu har jag fått in en del på toaletten iaf, bara duschväggar som saknas... sen ska vi köpa nytt handfat med tillhörande underskåp till med, kommer bli riktigt fint därinne =)

Ska snart följa med Ia och hämta lilltjejen och sen blir det vidare till tatueraren.. .får se vad han har för roliga ideér idag, ia ska iaf fixa till sitt ben o så KANSKE vi ska göra ngt mer, bara vi kommer på vad... men de ska nog ordna sig =)

Nej nu skriker duschen på mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0