Ensamt!

Har precis tagit en välbehövlig dusch... det var riktigt skönt faktiskt... Ska snart lägga mig i sängen och kolla på Beck men först såklart ett avsnitt av One Tree Hill =) Har snart sett hela första säsongen o ska försöka få tag på de andra oxå... de är riktigt bra måste jag säga!

 I helgen var vi hos pappa och marie och firade jonas som fyllde 18... riktigt trevligt var det faktiskt, sov där oxå... smörgåstårta och massa kakor... gött så! o i söndags blev det crossåkande och solande hela dagen... riktigt mysigt faktiskt... allihopa där ute i skogen med matsäck o grejer =)

Saknar min man något grymt gör jag! hatar att han är borta och jobbar varannan vecka! men jag jobbar ju alla dagar nu förutom torsdag så det ska nog gå fort tills han kommer hem! o sen är de inte mer än för hoppningsvis en gång till han åker till gotland och sen ska de jobba hemma ett tag... skönt!!! Lite status är det iaf att han brutit sten åt Zlatan =P haha...

Börjar halv åtta i morgon bitti igen, jobbar till ett först sen tillbaka till jobbet halv fem igen och jobbar till kvart över 9... men de ska nog gå bra, de är fina pengar iaf, sen kör jag hela helgen med Lisa med, kan ju inte bli bättre =)

Nehe nu ska jag diska till det lite och sen bär det av emot sängen!

Väldigt ointressant inlägg men jag kände bara för att skriva lite...

Kommentarer
Postat av: Anna

Så ni kan duscha hemma nu i alla fall? =) måste få komma och se hur det blev sen om det är färdigt nu..

2009-08-11 @ 11:29:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0