Gotland, tur och äntligen RETUR!

Fan vad dålig jag är på att uppdatera måste jag säga!
Älsklingen kommer äntligen hem från Gotland ikväll =)eller i natt blir det snarare men skönt att äntligen få hem honom iaf! Usch en vecka är verkligen lång tid!

Förra helgen var vi i Ullared, hittade massa fina saker... våra bästa vänner var såklart med oxå, o även de hittade massa fina saker =) Ia och jag hitta lite fina kläder iaf, men de var inte jätte stort utbud som passade... men baggy jeans fick jag med mig o lite annat iaf =) ny matta, lampskärmar och massa annat smått o gott ...

Jossan och jag har varit hos Ia och Leona hela veckan... Så skönt är det... har kollat klart på nästan hela första säsongen av One Tree Hill =) så jävla bra det är alltså! Har jobbat för det mesta... o jobbar nu med... igår delat pass o idag hela dagen men om en timma får jag gå hem... SKÖNT! då ska först svägerskan klippa mig =) och sen så ska vi åka hem o fixa ordning hemma, pappa och marie kommer o hjälper mig att sätta upp hyllor i min garderob, äntligen kommer de bli skit bra där med =) Toaletten blir iaf klar på Tisdag morgon, så himla skönt! =)

Nej nu ska jag se om de finns något att göra, blir lite långtråkigt att bara sitta här en timma... men men!

Puss och killekill!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0