Helgen...

Hela helgen har gått i Ett känns det som... I fredags var Ia och jag och leona i göteborg och hämtade en cross till Mathias, det gick oväntat bra måste jag säga =)... Var hemma vid halv sex ungefär tror jag, 60 mil rakt av sådär det kändes kan jag lova! Ut till Orlunda och ställa av crossen där, sen hem och göra oss ordning, in till Skänninge, fixa lite till och Sen bort till Fia och Micke, där de blev tacos, spel och självklart lite Alkohol =) Gött så! jävligt trevlig kväll som snart måste göras om, men då en Lördag kom vi överrens om =)

Lördag vaknde tidigt, mådde inte allt för bra kan jag lova! Älsk o svärfar åkte till Mantorp en sväng och tittade på Lastbilsmässan... Jag, Jossan, Ia, Mathias och Leona åkte till Mjölby för att kränga Dhaniels crossdäck, sen vidare in Till Linköping och biltema... vi köpte kakelborr... Blev även HM, smink, linne och en tröja! Skönt med lite nytt! Sen till Mjölby igen, hämta däcket... o sen blev de bakismat på MC med, de satt fint vill jag lova =)

Sen blev de cross resten av dagen... Pappa o min bror kom även ut dit en sväng, de tycker jag är extra trevligt... Hade med oss kaffe och tonfisksallad... Måste även tillägga att jag är lite stolt över mig själv ,körde dannes cross, som förövrigt är en 450 =) Med ia sittandes bakom... FORTARE skrek hon bara hahaha...

Sen hem och titta på film, som inte gick allt för bra, alla var trötta så vi däcka i soffan kan man säga...

Igår blev det oxå cross hela dagen! men då fick de bli pizza istället =) pappa och lillebror kom igår med och körde lite... Men då körde jag mest på Pigges cross som är lite mindre o inte går riktigt så fort som babys haha...

O nu ska jag kolla över Krimkursen, se vad jag ska göra och så, kolla med csn med... sen åka in till arbetsförmedligen så jag är där till 10... o sen blir det promenad och solning med anna, känns som om de är hundra år sen sist, så de är välbehövligt nu, saknar min vän!

Hej på en stund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0