Litet break i arbetet...

Har jobbat mellan halv 8 och 13.00 idag... ska tillbaka till jobbet halv fem igen o jobba till kvart över 9... skönt me lite pengar =) men trött är jag!

Pratade med min sambo precis, är så jävla glad att jag har honom, han betyder så mycket för mig! men saknar ihjäl mig efter honom varannan vecka det gör jag, men men... tror inte någon förstår hur jobbigt det är om man inte är i den sitsen själv, utan bara tycker jag är larvig... men det är jobbigt,verkligen!
Älskar dig över allt annat min man!

Nehe nu blir det att gå ut med en hund, eller jag ska absolut inte gör det, men jossan ia och leona... sen ska vi in till mjölby och arbetsförmedligen en snabbis innan jobbet börjar igen!!!

vet inte vad jag ska skriva mera, det är skönt att bara skriva av sig lite ibland även om det blir kort... o tror inte jag har så många läsare ändå hehe...

Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0