SÖNDAG!!!

Att det är söndag idag är ju både bra och dåligt som sagt... Sista arbetsdagen på schemat är det =( Men älsklingen kommer hem ikväll iaf! FAN vad jag har saknat honom den här veckan, o jag hoppas de blir klara nu veckan som kommer så de blir Borghamn ett tag framöver... Det behövs nu, komma in i rutiner och lite annat!

Fick iaf hoppa in och jobba extra nästa helg så det är jag väldigt glad över =) Trivs med mitt jobb något enormt!

Hela helgen har gått åt till att jobba i stort sett... jobbade kvällen i Fredags, hela dagen igår och så började jag sju i morse, går hem om en halvtimma ungefär, o sen tillbaka ikväll igen!
o emellan nu så hoppas jag att tatueringen blir av, men vi får se om de hinns med idag, men de vore inte helt fel =)

Ia och jag har bestämt med Fia att vi ska åka iväg och ha en riktigt shoppingrunda någon dag framöver... kommer bli riktigt roligt faktiskt så de ser vi fram emot... =)

Annars vet jag inte vad som händer de här timmarna jag är ledig! åka hem och fixa lite kanske? men ganska onödigt att åka till vadstena för bara ett par timmar, men får se, blir inte tatueringen av så åker jag nog hem en sväng!

men det ska faktiskt bli rätt skönt att vara ledig i veckan nu, behövs fixa massa saker hemma oxå, har inte hunnit något med det i sommar känns det som, jo toaletten är ju klar nu, så det har ju hunnits med, men inte mkt annat... så i veckan blire fönsterputsning, dammning överallt, dammsuga, skura golv, JA allt som hör en storstädning till!

måste även hinna träffa Jenny och Jennifer, det var allt för längesedan nu, och det är inget roligt =( saknar mina flickor något enormt!!! <3

Hur mycket du än försöker kommer du aldrig lyckas med det du vill! vi har "Det" på våran sida och det känns så jävla bra! Men men, forsätt med det du håller på med om du mår så jävla bra av det, men du gör bara bort dig själv, o det är dig det blir synd om i slutändan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0