...You´ll never walk alone...

Snacka om att det kommer bli jävla bra, bara martin o sofie kommer hit snart så kommer de bli kanoners =)

Sitter  o väntar på att klockjäveln ska gå, så klockan blir halv fem så vi kan åka till linköping någon gång, ska åka in till Biltema och Ikea... o förhoppningsvis köpa rätt färg den här gången, VIT inte BLÅÅÅ hahah... men de ska jag nog lyckas med!
Sen är de lite annat vi behöver till toaletten och sådär, lite krokar och skåp o annat, på tal om de kanske jag ska gå in på ikeas hemsida o kolla ut ngt fint skåp... ska nog ha ett under handfatet med... =)

Datorn är fixad med, ingen programvaruförfalskning här inte =)... kanon blev det!

O jag håller på att dammsuga med en dammsugare för nästan 40 000 kr de är inte dåligt, men jävlar vad bra den är, o vad rent de blir =)... ska snart stryka till en duk och  sen ska jag plocka ordning i köket...

storstädade ju igår, men kom bara till vardagsrummet, haha höll fan på nästan 12 timmar älsklingen och jag här hemma, men ändå blev de inte klart... men vi gjorde om lite, tog bort lite, satte fram lite nytt så de var nog mest de som tog tid, o sen är ju han halvt invalid me så de går ju inte jätte fort hehe... Men fint blev de, o även putsat fönstren med! kanon!

Nehe tvättstugan ropar på mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0