Bläää

Fan vad trött jag är på det här... inte ha ngt att göra på dagarna... bara sitta hemma... enda dagen jag har ngt planerat är imorgon... då ska anna o jag ut o gå på morgonen först sen äta frukost tillsammans =) det ska bli väldigt trevligt faktiskt! sen ska jag till motala och arbetsförmedlingen på eftermiddagen o sen blir de fika hos jempa... trevligt som alltid... baby kunde tyvärr inte komma... men får ses en annan dag... snart är bilen klar med, o då lär jag absolut inte sitta i vadstena... då blir de motala o mina vänner som gäller... för jag saknar att umgås med dom något enormt...  bara gå runt på stan eller sitta på lilla hem o fika...eller något annat!

jossan kommer idag med =) har ju saknat min lilla tjej!

Inga jobb att söka på ams heller... bara försäljningsjobb men det är inte jag intresserad av direkt...

får se vad de säger på arbetsförmedlingen i morgon när jag ska dit... ska ju komma dit folk från kriminalvården så tänkte jag skulle prata med dom lite... o se om man kan få en praktikplats där då har man ju iaf fått in en fot där... för det är det jag är intresserad av att jobba med!!!

nu ska jag prata klart med min kära mor i telefonen!!!

puss o killekill

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0