Fredag. Alla hjärtans dag. Söndag

Helgen har varit lugn som vanligt... kan ju inte göra så mkt nu när bilen inte fungerar IGEN!!! jävla skit så trött jag är på det här... men det är nog så att det inte ska finnas en vettig bil i familjen eriksson/pettersson... så jävla träligt att behöva låna bilar fram och tillbaka hela tiden... måste ju åka in till motala o till ams och sånt skit annars får jag inga pengar... o sen måste jag självklart träffa mina vänner med... JENNY O JENNFIER!!!
Nog om biltjatet blir bara deprimerad =)

Jossan följde med hem till ia och mathias i fredags... hon sov där oxå... så älsklingen och jag lagade mat, tittade på lets dance o bara hade de mysigt... de var välbehövligt... lilltjejen kom inte hem förrän vid halv tio igår kväll hehe så kul hade hon, de hade bakat, åkt pulka o massor... kul för dom! igår så var de hur slappt som helst här, jag tittade på massa avsnitt av one tree hill hehe säsong två... men de är ju så jävla bra, fast när man ser på de märker man själv hur mkt man har missat i sitt liv, svårt att förklara hur jag tänker där, men så är de iaf ... älsklingen spelade tv spel... men lite mys på soffan blev de ändå... tittade på filmer och åt ostbågar :D ...

Idag är de tvättstugan som gäller i stort sett hela dagen... o sen ikväll ska vi till mjölby o bugga... vet inte hur länge vi kan fortsätta bugga riktigt, för de är lite svårt när vi inte har en egen bil oxå... men men får väl se...

Puss och Killekill

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0