Helgen

Helgen har varit lugn... I fredags var vi ute i borghamn o kollade hur de gick med bilen... o de går framåt iaf =) ... de är  någon pump som de var fel på... så hade inte behövt byta toppackning heller, den var jätte fin...  o plana toppen behövs inte heller... de var bara nåt skit i nån pump som sagt... o de ska åtgärdas nu i veckan som kommer, så fort den nya delen kommer, o jag hoppas de blir i morgon =) för nu vill inte jag vara billös längre... känner sig helt fast ju... men som tur är så får jag låna både mammas, pappas o lillebrors bil så vi har kunnat ta oss lite varstans iaf... TACK!!!

I fredags var vi även hemma hos ia och mathias o åt mat... gött vare, och mätt blev man... trevligt som alltid!!!

Igår var de en väldigt slapp dag... åkte o hämtade lillebror i motala först vid åtta på morgonen, då var jag rätt trött kan man säga... så var hemma vid nio igen o då somnade vi om till tolv... skönt var det =) sen blev de filmer och mys resten av dagen... ingen av oss orkade göra något speciellt...

Idag har de med varit lugnt... lillebror var här förut... satt mest isoffan och pratade... o nu har vi duschat o grejat ska äta lite sen åka o bugga =)... kul som alltid... fast inte så roligt nu i början för det är ju sånt vi redan har gått igenom sist vi gick... fast är rätt bra ändå att få lite uppdateringar... (var ett annat ord än uppdateringar jag skulle skriva men kom inte på vilket det var) ...

nehe nu måste jag sminka mig lite... o ta på mig lite kläder...

Puss och Killekill

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0