Hey...

Är visst ganska dålig på att uppdatera mig har jag märkt... men de känns som om de är fullt upp hela tiden... eller egentligen inte, men har inte blivit ngn tid till att blogga iaf hehe...

idag är det tvättdag... ska bädda rent i sängen o lite sånt me... skönt att lägga sig ikväll dååå!

Den här veckan har gått alldeles för fort... speciellt me tanke på att älsklingen åker till örebro nästa vecka =( usch... februari har gått alldeles för fort =( ... men åker inte på måndag iaf de är skönt, sen har jag ju jossan kvar här tills onsdag så blir inte så ensamt iaf... sen blir de nog för ia o mig att hälsa på i örebro i helgen =) hehe... saknar sviten konstigt nog, men de är så skönt att komma upp dit, umgås me ia på dagarna o inte tänka på något!

Har inte hänt allt för mycket i veckan, jossan har varit i skolan o älsklingen har jobbat... var i motala i måndags me jennifer o jenny... var på stan o fikade me anna och bara gick o drog runt i affärerna, mysigt som vanligt... =D Köpte lite kläder som var välbehövligt och lite smink... blev även varsinn ny telefon till mig o älsklingen... funkar hur bra som helst, o jag är jätte nöjd... Den här månaden kommer nog bli den bästa på länge :D de enda som saknas nu är att våran bil ska fungera, men de kommer säkert ta sitt lilla tag... förra veckan hade de inte börjat kolla på den ens... så den står nog bara stilla idag med kan jag tro! =/

Nehe nu ska jag röka, sen ner i tvättstugan o sen till galven me matlåda...

Just de ska ju på bio ikväll, män som hatar kvinnor ska vi se... ia jag mathias o älsklingen... kommer bli hur mysigt som helst... sen ut o äta något efteråt med... kul att hitta på något tycker jag!  Min lillebror ska ta hand om småtjejerna, hehe söt han är :D så de skulle få pizza o godis o massa sånt, de blir nog en bra kväll de här :D ...

Puss å Killekill...

 LOVE YOU!!!

 Bara för att jag har så stor näsa haha

 Jag o männen i mitt liv :D

Kommentarer
Postat av: emma

Snygg hårfärg du har Elin, behåll den nu :) Blondera inget på den.

2009-03-12 @ 07:45:32
URL: http://emma86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0