NO reason Why...

Har precis varit på galven med mat till älsklingen... det är snällt av mig tycker jag =) även skönt att komma ut lite... fast det är jobbigt att cykla hehe... ska fortsätta med städningen strax oxå... städade från tio igår till halv sju på kvällen... skapligt trött var vi sen men  så fint d blev... putsade fönster o allt... har hallen kvar bara nu o toaletten, men så jävla mkt tvätt o ingen tvättid förrän i morgon så de är lite svårt att få ordning på det tyvärr... men de är ju en dag i morgon med!

Ia och Mathias kommer hit ikväll o dricker kaffe... sen ska IA få sin present av mig med =) hon kommer bli så glad för jag vet att de är någonting hon verkligen vill ha :D

I morgon ska jag till arbetsförmedlingen med... hoppas på att kunna träffa jenny me, men stackaren är inte helt kry... Träffade jannike o hennes lilla tjej i måndags med... de var jätte kul att träffa henne eftersom vi inte setts på hur länge som helst...

måste ringa lite telefonsamtal nu med. fixa  lite grejer... de ringde från wasagården igår med förresten, o hon hade fått ett jätte gott intryck av mig, de var kul att höra =) så nu hoppas jag att jag får komma dit snart... HATAR att sitta hemma... så jävla tråkigt... fast funderar mest på att börja plugga, vill ju jobba inom kriminalvården...

Nu har de äntligen börjat laga våran bil med, så snart ska man ut o åka BMW igen =) pappa ska fixa lite på sitt jobb med, de är helt perfekt, för de sparar vi många tusenlappar på... så gör han de helt gratis!!! med lite hjälp från en annan jobbarkompis... TACK pappa... DU är BÄST!!! fast stackars pappa ligger hemma med feber nu... men hoppas han blir frisk snart iaf...  <3

I Will Love You Ti´l The Day I Die!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0