Snodde de här av Malin :D

1. Fullständigt namn? Elin Elisabeth Eriksson
2. Ålder? 23 år
3.Vart bor du? Jag bor i Vadstena
4. Bor tillsammans med? Dhaniel, o sen bor jossan här varannan vecka
5. Färg på ditt hus? Det var en bra fråga, men jag tror det är vitt...
6. Hus eller lägenhet? Jag vill flytta tillbaka till huset i Skänninge!!!
7. När är du född? Om jag är 23 år så är jag troligtvis född 1985
8. Klass? Ingen alls
9. Vilket år tar du studenten? 2004 tog jag studenten från samhällsvetenskapliga programmet
10. Något jobb? Mellan två jobb som man säger =)
11. När gick du upp i morse? Jag gick upp tio i 8
12. När ska du sova? Vi brukar lägga oss mellan nio och tio... hehe ...
13. Duschat idag? Nepp de gör jag ikväll
14. Kramat någon idag? Japp jossan...
15. Pussat någon idag? Japp jossan =)
17. Dagens klädsel? Randia Sidenpyamasbyxor och ett gult linne just nu.
18. Dagens smink?  Har inte kommit så långt än...
19. Dagens sötnos? Jossan
20. Dagens roligaste? Hmm, inget än så länge...

SOCIALT:
22. Hur många har du kysst? Oj det vet jag inte...
23. Vem kramade du senast? Jossan
25. Har du pojk-/flickvän? Jaoo min Dhaniel
26. Vem pratade du med i telefon senast? Mamma
27. Vem fick du senast sms ifrån? Baby (Jenny)

SENASTE:
28. Personen du tänkte på? Pappa
29. Personen du kysste? Dhaniel
31. Gången du grät? Förra helgen
32. Pizzan du åt? Kebabpizzan igår
33. Gången du va i Göteborg? Oj det var längesen nu...  
34. Gången du var i Stockholm? Sist jag var på kryssning, det var nog april förra året. (behåller malins svar eftersom vi var på kryssningen ihop =)
35. Gången du drack alkohol?  Allt För längesedan...

ANTINGEN ELLER:
36. Svart eller vitt? Svart.
37. Hund eller katt? Katt, hundar är farliga...
38. Ut och festa eller hemma och mysa? Vara hemma och mysa med familjen!
39. Tvspel eller datorspel? Det är roligt både och...
40. Spindel eller orm? Absolut ingenting av det
41. Natt eller dag? Natt om jag är trött annars dag...
42. Lunarstorm, helgon eller Playahead? facebook =)
43. Ragga eller bli uppraggad? Hmm de var en bra fråga...
44. Big Brother eller Paradise hotel? Big brother
45. Blont eller svart hår? Brunt ;D...
46. Har du blåa ögon eller bruna? Blåa ögon
47. Choklad eller lakrits? Choklad är min drog...
48. Göteborg eller Stockholm? Göteborg
49. Högerhänt eller vänsterhänt? Högerhänt.
50. Coca cola eller fanta? Coca Cola
51. Pizza eller kebab? Hmm... det är olika... kebabpizza är gott..
52. Randigt eller prickigt? Randigt i så fall.
53. Älska eller älskas? Både och är ju bäst...
54. Leva eller dö? Haha leva...

ANTAL:
55. Personer du älskar? Mina underbara vänner (ni vet vilka ni är), mamma, pappa, lillebror, älsklingen och jossan
56. Personer du hatar? Hata är ett starkt ord
57. Gånger du varit full? Det har jag inte hållt räkningen på direkt...
58. Personer du hånglat med inom en 24 timmars-period? Det skriver vi inte upp här :D
59. Glassar du ätit på en dag? Haha jag kan äta glass jag... tre fyra stycken kanske...
60. Festivaler du varit på/ska på detta året? Jenny och jag var och såg Takida på vätternfestivalen! De glömmer jag aldrig! <3
61. Gånger du haft minnesluckor? Det har jag aldrig haft 
62. Gånger du varit hög? Ingen
63. Personer, djur du saknar just nu? Jenny och Jennifer...
64. Gånger ditt hjärta brustit? Det har hänt

VEM:
65. Vill du kyssa nu? Min älskling såklart
66. Ska du träffa imorgon? Det får man hoppas... inget kul att va ensam =)
67. Sjöng du senast för? Jag sjöng för jossan förut, stackars unge :D
68. Hade du senast en msn-konversation med? Malin
69. Spelade du tvspel med senast? Jossan och alla hennes nio kompisar... gutiar hero
71. Vill du kasta en sten i huvudet på? Så gör man väl inte?
72. Förtjänar att dö? ?????????
73. Är söt? Jag är söt :)
74. Vill du sova jämsides med i natt? Med Dhaniel såklart...

VAD:
75. Gör dig glad? alla underbara människor i mitt liv... och musik!
76. Gör dig ledsen? Olika saker
77. Vill du helst göra nu? Åka till Jenny =)... fika på lilla hem med cola och chokladboll, de är fint de :D
78. Önskar du att du slapp göra? Hmm de var en bra fråga, just nu vet jag inte...
79. Vill du ha nu? En kram av min finaste...
80. Önskar du dig i födelsedagspresent? Massa saker... ett jobb? fast kanske inte vill vänta till september att få ett jobb =)
81. Längtar du till? SOMMAREN!!!
82. Tycker du om dina betyg? Ja nu är de rätt så bra...
83. Ångrar du i ditt liv? finns en del saker såklart...
84. Är det bästa som hänt dig? det hände i februari 2008, den månaden glömmer jag aldrig!
85. Hur mycket är klockan? 11.00

Undra hur många som läst allt ... haha inte världens roligaste att läsa men va fan...

nu ska jossan o jag se på pippi på rymmen :D hon är lite sjuker tjejen så hemma med mig idag... mormor kommer o hämtar henne vid ett o då åker jag till motala...

puss å killekill

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha, kul att du också fyllde i, det är roligt att göra och läsa med jämna mellanrum, men du..



34. Gången du var i Stockholm? Sist jag var på kryssning, det var nog april förra året. (behåller malins svar eftersom vi var på kryssningen ihop =)



Jag menade inte Tallinn-kryssningen, för den var inte förra året, den var förrförra ;P Men iaf ^^



2009-02-02 @ 23:36:35
URL: http://tryingtofindmyself.blogg.se/
Postat av: Malin

Roliga initialer du har förresten, EEE! Avis.

2009-02-02 @ 23:37:15
URL: http://tryingtofindmyself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0