Tooorsdag...

Ska börja med att säga grattis till den bästa jennifer som fyller år idag! Grattis pullan!!! hoppas du får en jätte fin dag... på lördag ska vi komma o fira dig! de blir trevligt...

har kollat massa avsnitt av OTH... jätte bra :D men nu är jag verkligen uttråkad... bara två timmar till älsklingen slutar... så då är man inte ensam hemma iaf... var ute o gick med anna i morse me, duktiga vi är... blev tycklingerundan och de ska göras flera gånger... är så skönt att komma ut och röra på sig...

i morgon ska ja va på arbetsförmedlingen klockan elva... lillebror är snäll o hämtar mig o skjutsar mig dit sen skjutsar pappa hem mig sen... tack... <3
sen vet jag inte vad som händer i helgen, mer än att fira jennifer och buggen då... men blir nog lugnt som vanligt...

Vet inte vad jag ska skriva riktigt... får nog hitta på något annat att göra...

Puss och Killekill

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0