Torsdag...

Vaknade precis... av ett sms... från telia... kuuul... jag hade velat sova lite längre... somnade inte förrän halv ett i natt ungefär... många tankar som far runt i huvudet, mycket att tänka på därför kunde jag inte somna... Måste försöka lösa saker o ting men de är inget lätt... vet inte hur jag ska göra... jobbigt är de, o jag vet inte hur mkt längre jag kommer orka... 

Ía mathias och leona var här o fikade igår kväll... älsklingen bakade en sockerkaka och jag en kladdkaka, så de blev ett rejält fikakalas =) ... Ia fick även sin present o hon blev jätte glad som jag visste =) i morgon ska vi dit och äta kvällsmat... alltid lika trevligt...

Pappa kommer och hämtar mig om en timma ungefär, ska till arbetsförmedligen o skriva på lite papper så jag kan få lite pengar... de blir ju jätte bra... iofs tar de två veckor men de ska nog lösa sig... förhoppningsvis iaf...

Förhoppningsvis om allt går som de ska är våran bil klar på måndag... men blir nog troligtvis tisdag eftersom pappa fixar toppen på jobbet på måndag så får vi åka tilbaka till borghamn med den då och så får jonas skruva dit den igen =) ... kommer bli helt underbart när bilen är klar... så man inte sitter fast mer i den här stan... finns ju inget att göra här...

efter arbetsförmedlingen ska jag upp till älsklingens jobb o lämna hans mat som han glömde i morse... o han kan inte va utan hela dagen stackarn... sen åker pappa o jag vidare hem till farmor o äter middag... pannkakor skulle hon göra, o de var det jag ville ha så bättre kunde de ju inte bli :D

funderar på om jag ska söka en kurs oxå... men vet inte än... de är ju så krångligt att söka, o sen måste jag säkert hämta papper här och var oxå... joobbigt! men de ska väl ordna sig... måste komma igång med mitt liv någon gång!!!
Det är en bra linje iaf o något jag är intresserad av, men med min otur kommer jag inte komma in iaf!!! men får väl se...

Nu måste jag ner i tvättstugan, sen göra mig ordning så jag är klar tills pappa kommer!!!

 BEST FRIENDS EVER!!! <3


 Without you I Wouldn´t survive!!!

 ÄLSKAR!!!

 VÄRLDENS BÄSTA!!! VET INTE VAD JAG SKULLE GÖRA UTAN ER!!! TACK FÖR ALLT!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0