Weeelll det är Tisdag

Då var de redan tisdag då... ska snart åka o hämta min farmor... ska skjutsa henne till skänninge för hon ska köpa tyg så hon kan sy... sen ska ja vidare in till motala, först till arbetsförmedlingen sen till pappa... ska följa med honom o besikta bilen... men först eftersom jag ändå är på stan tänkte jag gå förbi H&M... fick sån där bonus grej där, så har 150 kr att handla för... de är bra =) kanske kan hitta något fint iaf...

mötet igår gick bra, så nu ska jossan va här från måndag till onsdag istället... lite mer ansvar för mig, men hon är så lätt att ta hand om så de kommer inte vara några problem alls... sen blir jag ju inte så mkt ensam heller när dhaniel är borta o jobbar... de är skönt de med...

Hade blivit fel på lönen på galven med, så dhaniel har fått ut jätte lite mot vad han ska få ut... så nu kommer de ändras, o han kommer få mer pengar... jätte bra ju =) kan vi ju fixa me bilen utan problem... för de är så jävla tråkigt att inte ha någon bil... bara sitta hemma hela dagarna...

var hos pappa o marie igår en sväng... trevligt som alltid... drack kaffe o pratade... jennifer o viktor var oxå med... lillebror hämtade oss här hemma sen fick vi låna pappas bil hem snäll som han är! <3... efter det åkte vi hem till jennifer o åt toast... gött som fan =D Tack pullan! o tack alla för en trevlig kväll som måste göras om snart igen... blir förhoppningsvis tacos hemma hos pappa o marie i morgon... pappa tycker inte om tacos iofs, men de kan han nog äta för sin favorit dotters skull hehe... =)   

Nehe om man skulle göra sig ordning lite då... ska hämta farmor snart, o sitter här i bara pyamas... =) ... Jävla hosta som int slutar heller... vaknade vid halv fyra i morse o somnade inte om förrän typ kvart över fem... jätte jobbigt... så var uppe o vek ihop tvätten vid fyra hehe... men hostar ju inte iaf när jag är uppe...

Älskar dig Dhaniel... du är allt för mig! älskar dig så otroligt mkt...  Så skönt att ha dig nära när allt är som de är just nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0