- 13 grader

Fy fan idag är det verkligen hur kallt som helst ute ju... stackars älsklingen som ska åka o jobba ute en hel vecka nu... men på torsdag eller fredag åker jag dit och hälsa på och då ska jag värma honom ordentligt, usch min stackare!
Hoppas bara på vissa saker så blir allt perfekt! Kommer sakna dig massor älskling, har inte varit utan varann på över en månad nu, och nu blir de massa dagar... säkert ingen som fattar hur jobbigt de är, varannan vecka är faktiskt ganska mkt, och veckan hemma går ju hur fort som helst, o när du är borta går hur sakta som helst istället... inget roligt alls =( men de är faktiskt kul när lönen kommer sen =) O sen brukar IA och jag ha jävligt roligt när vi åker dit o hälsar på, spelar otrooooligt mkt yatzy, åker in till stan o kollar lite och har de bara allmänt lugnt och skönt! <3

Vad ska man göra i veckan då? kanske blir en fika med anna karin och hela gamla gänget... hoppas på de iaf... de skulle fika ett par stycken idag men jag hade inte tid att följa med tyvärr... o inga pengar på mobilen har jag heller så jag kan svara på sms, kanske borde fylla på lite... Sen blir de att träffa IA en massa såklart... o baby o jennifer, ska äta frukost o kolla på tomten är far till alla barnen, hehe jag fullkomligt älskar julen, vem fan behöver TV... O Lars Norén =)...
Sen ska även farmor som fyller år på torsdag firas...

Jävla vattnet här är inget bra alls, det finns typ varmvatten fem minuter sen blir de jätte kallt, så en långdusch de är ju inte något att tänka på ens, även om de vore jävligt skönt när de är så kallt som de är... ska försöka få tag på hyresvärden i morgon och kolla om de går att fixa på ngt sätt, för så här går de inte ha de...

O våran bil funkar fortfarande felfritt... helt otroligt egetnligen, så här länge har vi nog aldrig haft en bil som fungerar utan problem =) men tur att min man är lite av en bilmekaniker o kan fixa de mesta =) ...  peppar peppar...

Ska snart göra mig ordning snart tänkte jag, äta lite frukost, sen hämta farmor o sen till marie o pappa... marie fyller år idag så vi ska dit o fira henne.... sen ska vi förbi skänninge en sväng, såklart hehe...
Hade jätte trevligt igår, blev middag och sen monopol spelande i flera timmar... de är verkligen ett tidsfördriv, vet i fan var timmarna tar vägen... började vid halv sex o var klara vid tolv =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0