Den ligger inte långt från...

lär ju inte bli någon bil den här veckan heller... killen i verkstan som ska laga våran bil är sjuk o varit hela veckan... men nu har mammas tomas varit så snäll o fixat så vi kan komma dit i morgon med våran bil så ska de kolla på bilen... Så förhoppningsvis kommer bilen vara fixad rätt snart... bara undra vad de kommer kosta men hoppas de ordnar sig...
så pappa o jag ska ut o hämta bilen i borghamn sen o köra ut den till stenby tack så mkt! världens bästa pappa har jag, o jag vet att jag skrivit de förut, men va fan skulle jag göra utan honom... ställer upp hela tiden, även fast han egentligen inte kan så kommer jag alltid i första hand! JAG ÄLSKAR DIG!!!

fan träningsverk har jag idag med hehe... men de är skönt! cyklade till dhaniels jobb förut med duktig jag är hehe men de va fan jobbigt, så de känns att man är otränad... hehe men de ska de bli ändring på...

funderar på om jag ska ta mig en solning sen... det är skönt... men får se... för nu kommer ju pappa o hämtar mig om ett tag och så med,  o sen har jossan en kompis här med så dumt att va borta för mkt med... måste ju ta hand om dom små liven :D o så kommer de hit en tjej till och ska leka med dom... o inte fan vet jag vad jag ska göra, eller jo de är våra bästa år nu snart så de ska ja se =) ska ringa jennifer me en sväng tänkte jag!!!

hehe sitter o lyssnar på Fritiof och Carmenzita här hehe älsklingens och min låt =) han är så söt när han sjunger den för mig hehe...

Älskar min Man över allt annat!

Puss å Killekill

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0