Elin har en Bulle som Jenny tycker om

Blev kvar hemma hos Ia igår med... men de gjorde absolut inget... fast måste erkänna att jag har lite hemlängtan hehe... egna sängen o mina saker... men men...

storstädade här hemma igår i stort sett hela dagen... rensat ur massa skåp slängt grejer, tvättade o sånt... riktigt duktiga var vi... ska skriva lite här nu bara sen ska vi fortsätta städningen för vi blev långt ifrån klara igår hehe...

Försöker få tag på dom i borghamn med... men det verkar svårt... abonnenten är uppagen i ett annat samtal och har varit i en timma nu... men snart ska de väl svara... så jag vet ifall de har fixat klart med våran bil så jag kan hämta den... hoppas på det iaf! måste få tag på någon som kan skjutsa ut mig dit bara men jag hoppas det oxå löser sig...

sussie och casper sov oxå här mellan tisdag och onsdag... väldigt trevligt måste jag säga... mycket prat och mysbrallan det är fina grejer det...

Jag MÅSTE ha bil idag... jag ska träffa mina flickor i motala... för det var allt för längesedan... =(

Ikväll vet jag inte vad som händer... undra ifall jag ska åka till örebro den här helgen eller strunta i det... det är ju troligtvis så att de kommer hem redan på söndag o de är ju inte så långt kvar då... men älsklingen har dåligt me cigaretter och så så kanske ska upp o lämna det... ehh får se hur jag gör... IA kan ju tyvärr inte åka med heller, o då blir det så tråkigt på dagarna... men vi får se som sagt...

riktigt sugen är jag på att festa oxå... faan... men de får bli snart hoppas jag...

nästa helg när jossan kommer så ska vi till busfabriken med cicca kim frida melvin ia mathias och leona... kommer bli riktigt roligt... sen äta på Mc med, det var fan hundra år sedan... fanns ju två som en gång i tiden var mc aholics hehe... det var tider det :)

nehe nu ska jag röka o försöka få tag på verkstan då...

SAKNAR MIN KÄRLEK!!! men snart semester fem veckor som tur är!!!

Puss och Killekill


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0