Fredag...

Då är man hemma en sväng då... har varit o storhandlat på Willys med Jennifer... Blev massa mat, men aldrig mer handla utan sambon, fy fan för att bära upp allt själv... det var tungt... men nu är det uppe och inlagt i kyl o frys... Men nu är det inte så många dagar kvar tills älsklingen kommer hem... skönt det! Saknar min man massor!!! usch jobbig vecka... men snart är den slut som tur är!

Jenny var här en sväng förut med! Trevligt... det blev inte jätte lång tid men det är det lilla som räknas...

Ska snart iväg in till motala igen, ska hem till pappa och marie och äta kvällsmat! viktor och jennifer ska dit med... Trevligt!!!

nehe nu ska jag ställa upp min nya kruka och min ljushållare i fönstret i vardagsrummet... fanns tyvärr bara en kruka kvar, skulle haft två egentligen, men hoppas på att kunna hitta en liknande till... Líte nya blommor skulle behöva införskaffas oxå... men de får vi fixa nästa vecka...

Puss och Killekill...

Älskar min man över allt annat!

Kommentarer
Postat av: Anna

jag och mickis va med och storhandla idag, fast vi va på maxi =) gött att fylla kyl och frys lite, hehe... Ses imorrn!

2009-01-23 @ 23:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0