Fyra dagar i Glanshammar

Kom precis hem till Ia efter att ha varit i Örebro sen i torsdags... haft de hur bra som helst =) varit ute o gått, umgåtts och bara MYST hur mkt som helst me min man! gick fan över en mil igår, de var jobbigt o idag är Ia halt haha... nej usch de är synd om henne faktiskt... har något fel på knät... Men sen kan ju tilläggas även om jag inte borde, att vi gick till ICA och köpte chips cola och choklad haha... snacka om flöööt... men de är så de ska vara =)

sitter o väntar på att mamma ska komma o hämta mig nu... ska åka hem o vika in tvätten o grejja lite... sen ska jag lägga mig o kolla på en bra film eller något så jag somnar... o i morgon bitti ska jag åka in tidigt till motala för att åka till jennifer sen gå vidare till moster o hjälpa henne att ta bort sina julsaker... vad gör man inte för de äldre =) sen kommer älsklingen o hämtar mig ... så ska vi åka hem o titta på den andra arn filmen o bara ta de lugnt... fixa lite chips och sånt gött me till kanske =)

Fan vad de blåser ute då... inte klokt...

Nu ska jag vara lite social här kanske, ska bara läsa lite bloggar först =)

Puss å Killekill...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0