God kväll dagboken!

Har varit en helkväll hemma hos baby... spelat spel, tittat på tv, ätit kvällsmat, chips, dip och bara göttat oss... helt underbart att bara sitta o slappa i mysbrallan =)...
Jennifer, Anna, Jag och baby... trevligt som alltid!
Pratar om så mkt saker, skönt att känna att man har vänner som man verkligen kan prata med...

I morgon måste jag verkligen träffa IA... var för längesedan nu och jag saknar dig massor <3 ... men jag ska be mamma skjutsa dit mig när vi varit i motala... blir ju ingen omväg eftersom hon ändå ska till stenby... Ska bli skönt att träffa mamma imorgon med, vi umgås inte alls mkt längre, de saknar jag... men var iaf på bio med dom förra måndagen de var verkligen jätte trevligt, även fast filmen inte var hur bra som helst... men sällskapet var perfekt!

Ska titta på nya avsnittet av one tree hill tänkte jag, men lär väl somna ínnan det börjat knappt, men ska försöka =) tänkte lägga över avsnitte på usb:n o lägga mig i soffan me kudde o täcke... Fast kanske bättre att titta på datorn så kan jag ligga i sängen... får se hur jag löser de där...

Idag har vi varit på middag hemma hos min farmor, lillebror o jag... sen kom pappa marie o jennifer dit me... trevligt... o gott fika som vanligt =)

Nej nu väntar OTH så det är dags att sluta blogga...

Saknar min man massor... =( ensamt är de, fan en stor fyra helt ensam...

God Natt Världen!

ONSDAG 7 JANUARI 10.23
Hade visst glömt att publicera inlägget...

så kan väl fortsätta skriva lite till...
 
ska iväg med mamma sen vid tre... åka till motala en sväng... Sen ska hon skjutsa mig till IA... wehooo hehe... Var ju fan i lördags vi sågs sist o de är längesen när man brukar träffas i stort sett varje dag... våran tvättstuga är upptagen me hur länge som helst verkar de som så ska ta med mig lite tvätt som jag kan fixa där hemma... torkar lite bättre o så där oxå... så de blir jätte bra! sen ska jag ta me våran dvd me så ska vi titta på lite filmer...

Undra bara vad ja ska göra nu enda fram till tre, men ska nog hitta på något kan ja tro =)
Nya sladden från bredbandsbolaget skulle komma idag med så får se om de fungerar bättre nu... för internet fungerar endast på den bärbara datorn, annars fungerar ingenting... Tv:n går inte igång o de går inte ringa heller... jävligt konstigt alltså... men hoppas verkligen de kommer fungera igen...

Jag har tänkt på en sak? Hur kan de kallas vänner när man inte ens kan säga vad man tycker o tänker rakt ut? Utan de ska sägas när personen i fråga inte är i närheten? de kallar inte jag en riktig vän!!!

Nu ska jag ringa jennifer o röka lite!!!

Ha en bra dag allihopa för de ska jag ha!

Puss o Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0