God morgon Söndag...

vaknade 05.20 idag då... men jag skriver inte ut här varför... men jag tänker på DIG min vän... o finns alltid här för dig! så här ska det inte vara längre... o jag hoppas det blir till det bättre... Vill att det ska vara som förut... o hoppas de kommer bli så igen... Men nu är det svårt jag vet! men så här ska det fan inte få vara alltså... jag finns iaf här 24 timmar om dygnet... Och även om det inte blir som vanligt igen så spelar det ingen roll för dig och mig... Älskar dig!!!

O så tänker jag självklart på den andra o... förstår att reaktionen blev som den blev... men kan man inte ta de lite lugnt o försöka prata? I morgon iaf, lyssna o försök förstå...  Vet att det är svårt att prata och att vissa har svårt för det... men jag tror du skulle må så mycket bättre om du fick prata ut om hur du mår... Jag älskar dig och vill bara hjälpa dig!!!

Det är säkert dumt att skriva upp de här i bloggen, men behöver skriva av mig lite... o jag kan inte nämna några namn o inte vad som har hänt, inte meningen att hela sverige ska få reda på vad som hänt nu på morgonen...

Usch somna om lär jag inte kunna göra iaf... Vet inte vad jag ska göra riktigt... sitter i sängen med datorn i knät just nu... kanske ska kolla på en film, material girls som jag laddade ner igår och somnade ifrån, som vanligt när jag ska se film =) ... eller så går jag upp o fixar de sista med tvätten, har tvätt nere i maskinen med, men som tur är har jag tvättstuga idag med, så jag kan tvätta älsklingens arbetskläder... fast känner att min kropp inte riktigt orkar med det just nu...

Jaha vad ska man göra idag då... nu ska man vänta på att de går några timmar... så du vaknar... o försöka lösa saker och ting... de kommer bli långa timmar fram tills dess känns det som... Sen undrar jag om jag gjorde fel när jag ringde runt i morse som jag gjorde, för de ordnade sig ju till sist eller inte ordnade sig heller men... jag kanske hade klarat av det själv istället... bara gått o tittat liksom...  men just när de händer tänker man inte så långt... Då blir man bara orolig och undrar vad som kommer hända o var du är... Men nu vet vi allihopa och det är skönt så nu kan man slappna av lite iaf... Fast egentligen inte...  jag tänker på henne med... fan vilken röra, o jag vill bara vara där och hjälpa till... kan bara tänka mig hur det ser ut och usch jag blir gråtfärdig bara jag tänker på det... Varför ska de blir så här för...

Jag blev rädd när jag vaknade undrade vad som händer...  o nu är mobilen avstängd med... FAN... kanske är bättre att sova så timmarna går lite fortare...
Ska absolut inte tycka synd om mig själv, men jag mår absolut inget bra nu... det är inte roligt när det är så här...

Hoppas det går fort med tills de lagat våran bil... måste byta topplockspackning... kuuul... nej inte ett dugg... för idag hade det varit bra att ha en bil hemma... då hade inte jag legat här nu iaf...

Nehe ska väl kolla filmen då o försöka sova lite...

ÄLSKAR MIN FAMILJ OCH MINA VÄNNER ÖVER ALLT ANNAT... Bättre vänner och familj kan man inte önska sig o ni betyder så otroligt mkt för mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0