It´s a training Day

Idag måste jag faktiskt få skryta lite... Började med att gå en promenad runt Tycklinge i morse med Anna, sen blev de frukost hemma hos henne... Efter det åkte vi till Feelgood och tränade nästan en timma... sen blev de en solning på det med =)
Det är duktigt gjort måste jag säga... känns jätte skönt att ha gjort något idag faktiskt... sen på torsdag blir det simning med mamma igen... o på söndag buggen... så lite får man röra på sig iaf... inte bara sitta hemma o inte göra något liksom!

Nu ska jag strax börja steka pannkakor... det är absolut inget roligt alls... men de är gott sen när det väl är färdigt =) sen ska vi äta, o sen mysa lite här hemma o sen kolla på andra avenyn =)...

i morgon vet jag inte vad som händer än... men något hoppas jag på iaf!

Har ringt arbetsförmedlingen idag med, och nu verkar det vara påväg att ordna sig... de har tagit tid tyvärr, men nu kommer jag iaf få pengar retroaktivt... känns bra, tar ett par veckor till men men...

Nehe köket väntar, undra bara hur de ser ut där, efter att tre små flickor ätit mellanmål :D

Förövrigt 'är det jätte skönt att veta att min man inte åker bort på flera veckor nu... känns väldigt bra faktiskt... =)

Puss och Killekill...




Kommentarer
Postat av: Jenny

Duktigt du är!

2009-01-27 @ 15:47:12
URL: http://everytimewetouch.blogg.se/
Postat av: Anna

det va ju faktist 1 timme och 5 minuter vi träna... hehe.. och det får du hänga med på fler gånger.

2009-01-27 @ 21:32:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0