Jag ser det snöar, det var väl (inte) roligt! hurra!

Det här kommer nog bli den mest långsamma o tråkigaste veckan på länge... pga flera anledningar... men jag verkar ha lite tur angående torsdag iaf o de känns väldigt bra! men ska inte hoppas på för mkt än! Måste fixa vissa saker så fort som möjligt bara, vet inte hur de ska gå till riktigt men ordna det det ska jag!!!

Och jag saknar min familj hur mycket som helst redan... helt sjukt egentligen, är ju bara två timmar sen älsklingen åkte... men det är faktiskt inte roligt... o den här veckan har gått hur jävla fort som helst... =( men nästa vecka är de semester iaf... så då är min älskling hemma i 5 veckor... det tycker jag ska bli jätte skönt!

Igår började vi bugga igen... så jävla kul att komma igång igen... hade faktiskt glömt bort hur roligt det var! men nu är vi igång igen... mamma,morbror, tomas, pelle o marie går på samma bugg som oss med... pelle o marie var inte med igår men de börjar nästa söndag, o då åker jag med dom eftersom att älsk inte är hemma... synd att han missar varannan gång, men som tur är så går de ju igenom vad man gjorde gången innan.,.. igår blev man mest yr i huvudet hehe pga att vi skulle lära oss grundstegen... är ju en nybörjarkurs så därför... men tycker de gick bra, o beröm fick man... ledaren sa; jag tycker du har kanonsteg Elin var har du lärt dig dom?? haha ja de kan man undra =) ...
Ser inte fram emot att foxtrotten börjar senare i vår sen... blää... den dansen kan man va utan... stå jätte nära folk man inte känne haha... men den här gången ska vi iaf fullfölja buggen så vi lär oss allt, vi slutade ju mitt i alltihop förra gången eftersom att dhaniels jobb kom emellan och så... men nu har jag äntligen lyckats övertala honom om att börja igen =) o han tyckte de var precis lika roligt som jag tyckte =) vi stannade o körde motionsbuggen en dans med, haha snacka om att man kommit av sig mkt, de var inte sååå mycket vi kunde om man säger så =)

Helgen har bestått i att spela Worms armageddon, hehe känns som om de är de enda vi har gjort... lite TV tittande har de iofs blivit med, men inte så mkt... lets dance i fredags o sen har vi sett Madicken hehe... men har varit en lugn och skön helg iaf... jossan har lekt med kompisar oxå...

Idag skulle jag åkt in till motala egentligen, men vet inte hur jag ska komma in =( ... så de kanske får va att stanna hemma istället... o de har jag INGEN som helst lust med faktiskt... men men...

i morgon ska jag på intervju på wasagården halv fyra... hoppas på att de går bra o att jag kan få jobb där... för nu har jag ingen som helst lust att gå hemma längre... men är ju bara vikarie så kanske inte blir hur mkt jobb som helst ändå, men lite blir de allt...

ska kolla runt efter lite andra jobb med tänkte jag, men de finns ju ingenting i stort sett... plugga vill jag göra med, men är ju svårt att komma in någonstans nu med eftersom alla kurser redan har börjat... Vill läsa kriminologi iaf... så den linjen ska jag söka till så fort de går har testat nu men de går inte... o då blir det att läsa den på distans... så jag kan jobba samtdigt om jag nu får något jobb någon gång...

nehe nu ska jag sluta tjata här!

Älskar min Dhaniel över allt annat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0