Jävla vecka

att gå snabbt då... nu är det bara två dagar kvar tills älsklingen åker =(... men jag ska hälsa på honom i helgen tänkte jag... de finns ändå inget vettigt att göra ensam på helgerna... Hoppas på att ia följer med oxå, men de är om hon får barnvakt o de är inte alltid de lättaste =( tyvärr... men om två helger måste hon med, pga vissa anledningar som jag inte skriver ut här =) ... då blir de att sitta i bilen istort sett hela tiden kan jag lova =) sen lön med o de kan inte bli bättre, en sån helg o hälsa på när de jobbar är de bästa =)

jossan är med mormor och co i motala... mamma kommer hit snart o ska dricka kaffe... sen kommer ia mathias o leona hit... hehe ovanligt att vi ska träffa dom faktiskt =) var där i stort sett hela dagen igår, åt mat, myste o kolla film... underbart... så roligt att mathias och dhaniel är lika bra vänner som jag och IA...

nu ska jag gå och bita min sambo i örat!!!

puss o killekill

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0