Jobbintervju och simning...

 har precis kommit tillbaka till Ia igen efter att ha varit på wasagården på jobbintervju... det gick faktisk bra, och de skulle höra av sig till mig inom kort så får vi se... iofs kommer de mest bli kvällar och helger... men man behöver ju alla inkomster man kan få så de ska nog gå bra... Sen efter intervjun åkte mamma o jag till simhallen o  simmade... riktigt skönt var de... o jätte roligt att hitta på något med mamma... så nu har vi bestämt att vi ska simma ihop minst en gång i veckan... sen träffas vi ju på buggen med så de är jätte bra...

I morse var vi hos jenny på trojan och fikade och pratade massor... jävligt trevlig tjej det där faktiskt... o så var de ju henne jag köpte en mobil av för ett år sedan eller vad de var, det är sammanträffande det =) 

Egentligen skulle jag sovit hos jennifer i natt, men sen kom en jobbintervju i mjölby emellan så då var de bättre att åka tillbaka till skänninge... o så åker jag till motala i morgon istället o sover där då... synd att de inte blev ikväll, men sen skulle jempa ändå upp o jobba i morgon bitti klockan sex så de gör ju inte så mkt egentligen... skulle träffat baby med men hoppas på att hon kan träffas i morgon istället hon med... saknar mina flickor i motala!!! <3

Får se om de blir något örebro i helgen, älsklingen tycker jag ska komma upp... men de kanske kommer hem på söndag o sen beror de på ifall bilen funkar som den ska oxå... så får se hur de blir... men saknar honom massor...

nu ska jag och leona gå till konsum och köpa godis... vi ska köpa vita säger leona, för det tycker danne oxå om hehe hon är så söt den där lilla tjejen... Vad de är för godis hon pratar om vet jag inte riktigt men... =)¨

Nu är vi tillbaka igen, men godis och ostbågar =) mums... ia steker pannkakor o cola finns i kylen o ett nytt avsnitt av one tree hill, bättre kan de ju inte bli som läget är nu =) Jo att de blir torsdag såklart... men de är bara två dagar kvar nu... o sen jävlar... =) sååå gött...

sussie försöker ta sig hit med, jag hoppas verkligen hon kommer, för jag saknar henne massor...

Nehe nu ska jag hjälpa IA i köket...

Puss och Killekill...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0