Lördag

Jaha då var det lördag då... o bara ett par timmar kvar innan älsklingen kommer hem... som jag saknar dig alltså... usch... men snart får jag ha dig hemma... LÄNGE! det ska bli så underbart...

Idag är det städdag... måste fixa ordning här hemma så det är jätte fint tills min familj kommer hem... håller på att tvätta också, och det är inget roligt alls! men skönt när det är klart sen... köpte en ny torkgrej igår med... för de går inte torka kläderna nere i våran tvättstuga för det är jätte kallt där nere... men här uppe torka det fort som tur är!

Ia jennifer sussie och Jenny är dom finaste vänner som finns... Jag älskar er något otroligt... tack för att ni finns i mitt liv!

nehe om man ska fortsätta med städningen så får jag uppdatera mer sen... hittade förresten en skit snygg jacka på vila igår... JAG VILL HA!!!

puss och killekill

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0