LÖRDAG

Jävla vecka att gå fort alltså... redan lördag idag... o bara två dagar kvar tills älsklingen åker igen... =( men längtar ju tills torsdag som en tok pga flera olika anledningar!

Ikväll hoppas jag att min bror INTE ska vara upptagen för omväxlingsskull... att de två kanske kan komma hit en sväng o umgås lite...

vet inte vad som händer annars idag... väldigt lustigt är de iaf, för ... nej jag skriver inte ut de här... men märkligt som fan, och ledsen blir jag... förstår inte ibland? varför är jag så mkt mindre värd än den andra... O något som verkligen satte sig var... borde hon inte vara stolt över dig istället... Jo jag tycker det, men tydligen inte! Tack för att just DU finns iaf... att få prata med dig på MSN ... de är skönt, du vet alltid vad du ska säga, och hur du ska säga... för att få mig på bättre humör... TACK!!!

O pappa var här i går, vi var tvungna att ha glykol till bilen... o han är verkligen världens bästa pappa... vet inte vad jag skulle göra utan din hjälp pappa... jag älskar dig över allt annat... Tack för allt du gör för mig, och för att du alltid ställer upp för mig, det betyder så mycket för mig! Önskar bara jag kunde hitta ett sätt att kunna gottgöra dig!!!

på måndag blir de fika me cicca o baby... förhoppningsvis så får jag se cicca o kims nya lägenhet med...  ska bli trevligt! ska träffa jennifer med har jag bestämt!

Nehe nu ska jag spela worms med älsklingen =) sen ska jag skicka iväg jossan o hennes kompis till konsum så de kan köpa ägg o baka en kladdkaka till mig =) jag är sååå sugen...

Puss å Killekill

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja fy fan vad het han är, och jag älskar One Tree Hill! Har dock precis upptäckt serien, för någon månad sedan, så jag laddar ner och kollar på två-tre avsnitt om dagen. På bara några veckor har jag kollat på säsong ett, två och halva tre. Gaaah love it ^^ (Och skönt att höra att någon i min ålder också gillar den serien, har känt mig enormt fjortis).



Kul att du hittat min blogg och lämnade ett spår. Jag har visserligen varit inne här på din blogg och snokat några gånger också, men är så kass på att kommentera. Men det är iaf roligt att veta vilka som döljer sig bakom statistiken, tycker jag.



Hoppas du också har det bra! =)

2009-01-17 @ 18:59:59
URL: http://tryingtofindmyself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0