MEEEN GE DIG!!!

Men jag blir bara så förbannad... alla dessa jävla sms när man ska bli utskälld för ingenting... för fan ta reda på fakta innan DU skriver något nästa gång... är så jävla trött på de här nu så du anar inte!!!
Meeen orka bry sig!!!

Jaha nu är man ensam igen då, fan de är inget roligt alltså... saknar älsklingen redan även fast de bara var ett par timmar sen han åkte, men de kanske är för att jag vet att han ska vara borta länge nu... och inte vet jag om jag kan komma upp i helgen heller, men de måste jag ordna, och de vet jag att de löser sig på ett eller annat sätt... Jag hoppas iaf... för en vecka är fan lång tid! för lång tid... speciellt när man inte varit ifrån varann sen i november ... men ska väl inte klaga, de är två arbetsveckor nu, och sen är de semester i 5 veckor =)

ska fixa ordning mig nu och sen åka in till jennifer... ska även hälsa på moster oxå... måste göra de, för fick faktiskt julklappar av henne så ska tacka ordentligt, även fast inte vi tyckte de va så mkt så tyckte hon de =) hehe...
sen måste jag försöka få tag på pappa med...

såg på happy gilmore igår, var en riktigt bra film måste jag säga...

tänkte ringa anna nu med, har inte pratat me henne på länge, men har inga pengar på mobilen så har inte kunnat svara på sms eller något =( värdelöst... men så är de...

Älskar min Dhaniel över allt annat!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0