Nu är det redan Onsdag!!!

har suttit och sökt lite jobb här nu på morgonen... så jag hoppas att jag kan få något...de är fan inget kul att gå hemma längre! jag måste ha ett jobb och en inkomst nu ... tur är de ju iaf att älsklingen har två jobb! men synd om honom som inte gör något annat än att jobba heller... 

Får se om vi ska åka in o hälsa på viktor o jennifer ikväll med... Vi har iaf bestämt att vi ska åka o fika någonstans =) men var vet vi inte en!

 Ska fixa lite ris o så tills älsklingen kommer hem på lunchen! gjorde egna köttbullar igår, så jävla gott de är alltså =)
duktig är han min man!

Väntar på brev från ams med... ska dit på nåt jävla möte o se om jag kan få vara med i ungdomsgarantin igen... så jag får lite inkomst där iaf...

Jaha vad ska man hitta på nu då? städade gjorde jag igår, ska skura av golven lite snabbt bara, för de hann jag inte igår! Sen ska jag hämta jossan vid halv ett...  



   SAKNAR MINA UNDERBARA VÄNNER!!! <3

Nehe nu ska jag prata klart me Sussie i telefonen o röka lite... sen fixa de sista här hemma!

Puss och Killekill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0