Nyårslöften borde inte få finnas!!!

varför ska man ge ett nyårslöfte om att sluta röka kan man ju undra??? kan säga att de aldrig kommer funka... men vi har blivit bättre iaf, för vi delar på paketen istället, o röker halva var... de är bra, och lite mer ekonomiskt iaf...

Ska åka till Ia och Mathias på middag om ett tag... haha som ia o jag säger ,de skulle vara så mkt bättre att bo kollektivt =) var där igår kväll med, pratade o drack kaffe...  <3

pappa, marie, lillebror o jennifer var här igår på fika... mysigt så alldeles... älskar min familj!!!
hade storstädning här hemma igår med, dammade, dammsög, skurade och tvättade o så... duktigt! o de var välbehövligt... Var i stenby o hälsade på mamma tomas o aaron en sväng med, fikade och så...

på kvällen blev de mys med älsklingen, skööönt... titta på film o gick o la oss redan kvart över nio, jätte skönt! blev sent nyår så de var gött att lägga sig lite tidigare...

Snart måndag med =( bläää lär bli en lång vecka... men skönt att de är semester i februari igen så min man är hemma igen...

Nyårsafton blev iaf helt perfekt... satt o spelade monopol från fyra på eftermiddagen till två på natten hehe, men mysigt va de... smällde lite raketer lagade mat och bara myste! UNDERBART!!!


nehe göra sig ordning lite kanske innan vi ska till skänninge... tänkte ringa jennifer en sväng med innan...

ÄLSKAR DIG MIN FÄSTMAN =)...

PUss och Killekill!

Kommentarer
Postat av: fisprutt

jag ska sluta röka :D de e mitt nyårslöfte! men jag har hela året på mej =)

är dock himla motiverad till de =)

2009-01-03 @ 14:40:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0