O VEM HAR SAGT ATT DU FÅR SITTA DÄR DÅ???

Inom kort kommer jag fan få ett nervöst sammanbrott... jag vill ha ett jobb... det är så jävla tråkigt rent ut sagt att gå hemma... jag hatar skiten... finns inget att göra överhuvudtaget... o min stackars man får slita som bara den för att vi ska få in pengar... 4 dagar i månaden är han ledig... o de är inte mkt =( ... Men jag har sökt lite olika jobb så nu är de bara vänta på svar, och sen hoppas på att intervjun på måndag går bra med... men de finns säkert sååå många som har sökt o är mer kvalificerade än vad jag är...
ska ringa till runsven snart med o se om de kanske finns sommarjobb till mig där igen, inte för jag tror att de börjat kolla efter sånt än, men man kan ju visa sitt intresse iaf... Jag hoppas iaf att jag kan få de, för köra truck är jävligt kul faktiskt...

Laddar ner lite filmer nu som vi ska se sen ikväll... Jossan slutar inte förrän tio över två idag... o nu kom jag på att hon glömde sina gympakläder... så måste gå till skolan sen o lämna dom till henne... men vet ju inte när de har rast o sånt!
 
o de bästa nu är att de är endast en vecka kvar =) fan så underbart... då jävlar ...

O inte svarar du heller, Lovar att allt bara är ren LÖGN!!! bläää...

Nej nu ska jag göra mig ordning... ska fixa ordning lite här hemma med... som om jag inte gjort de tillräckligt??? men då går ju dagen iaf... lite snabbare... Måste kolla vad jag ska göra för lunch med till klockan 12, får bli något smidigt =)
får se om vi ska till cicca o kim o fika ikväll me, vet inte om de går för de ska ju flytta i morgon, så de är lite rörigt då kan man ju förstå hehe... men får se som sagt...

nästa gång jossan kommer har jag lovat att följa med henne till simhallen med... hoppas på att familjen rehn följer med då oxå, men de tror jag nog allt =)... sen kanske de blir en tripp till busfabriken med...

o när mamma o jag var o handlade igår så hitttade jag två jätte fina krukor, dom MÅSTE jag bara ha... kommer passa jätte bra i fönstret i vardagsrummet...

Nej nu får de va sluttjatat!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0