Pyamasparty...

Vilken dag det blev igår... jossan hade pyamasparty här... 9 stycken tjejer o en kille hehe... de var jätte kul tyckte dom... spelade spel, sprang runt, åt pizza o chips och grejade... o sen blev fem stycken tjejer kvar här... så mkt sömn i natt har de inte blivit kan jag lova hehe... eller jag somnade som en stock vid tolv men de andra höll sig vakna till halv tre ungefär, även min man som inte kunde somna när de höll på att prata o skratta o ha sig ... sen vaknade vi av att de var vakna redan vid nio igen... jag orkade inte gå upp då så somnade om igen till klockan tio ungefär... då var de bara gå upp o STÄDA för fan vad de såg ut här... speciellt jossans rum, de andra hade vi fått någorlunda ordning på iaf hehe...

viktor o jennifer kom förbi här igår kväll med... åt pizza me oss o bara umgicks de var väldigt trevligt... o måste göras snart igen... nu är de bara maya som är kvar här... de har ringt mayas mamma ca 10 gånger för de vill sova över, men de gick visst inte... men tjatet är nog inte slut än haha... stackars mamma =) ...
nu sitter de i köket o ritar iaf, så väldigt lugnt är de... älsklingen duschar o jag sitter här... pappa o marie kommer o hämtar mig snart, ska skjutsa upp dom till en kompis sen ska ja ha pappas bil, de ska på fest ikväll så jag ska skjutsa hem dom i natt sen... vi ska till ia och mathias ikväll... trevligt som alltid... o jag saknar min vän, har inte setts på en vecka nu... eller jo när mamma o jag simmade i torsdags men de var bara en jätte snabbis... fick en liten chock när ia satt där o oxå skulle in o bada hehe... O jag är så glad för eran skull vännen... kommer ju bli hur bra som helst! <3

ska väl klä på mig lite kanske... vet inte vad jag ska ha på mig bara... mysbrallan vore skönt, men lite ska man väl klä upp sig, sminkningen är klar så ska bara fixa håret lite... sen så är jag redo för kvällen...

Åhhh jag börjar bli så förbannad... att folk inte lyssanar... bläää...

i morgon är de bugg igen med... missade ju förra gången för älsklingen var så trött men de är förståeligt... men imorgon kör vi igen, o eftersom de är semester nu med så kan han va med flera söndagar i rad nu... =)

Puss och Killekill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0