Redan Tisdag

Den här dagen har faktiskt gått väldigt fort... men de gör inte så mkt...

Nyss hemkommen från en hel dag i motala... har haft det väldigt trevligt faktiskt... Varit hos moster, sen hem till jennifer där anna kom, rostade mackor, tittade på when a man loves a women... hur bra som helst... sen kom baby o linda förbi oxå, hade en väldigt trevlig pratstund om allt från konstiga djur som luktar äckligt till dåliga serier på TV:n...

Ligger i sängen med datorn  i knät o tänkte titta på någon dålig serie att somna till... Fan jag hatar ensamheten... På dagarna går de bra, men nu så här när man ska sovasaknar jag att ligga och hålla om min prins... ja tillochmed klia honom på ryggen =) hehe...

Ska till farmor i morgon med lillebror o äta middag... sen senare kommer jennifer, pappa o marie dit o fikar... <3 sen vet jag inte vad som händer mer, men hoppas på att jennifer stannar i stan ett tag till efter sen...

På onsdag ska jag umgås med min kära mamma... hon är ledig då och då ska jag lägga beslag på henne tänkte jag =) ska åka till motala, o greja lite med annat...

Sen på torsdag åker jag till Älsklingen, förhoppninsvis inte ensam heller... men de är sånt som återstår att se, huvudsaken är att jag kommer dit iaf...

o nu vet jag att folk som läser de här tänker fan vad hon tjatar om älsklingen hela tiden, kan hon inte va själv, klarar hon sig inte ens en vecka... o om folk känner så så behöver de inte läsa min blogg, jag skriver mina tankar här hur jag känner och så...

Nu är serien nerladdad så nu har jag inte tid att skriva mer...

GOD NATT VÄRLDEN!!!


Kommentarer
Postat av: Jenny

oooooo när ska vi hinna leka den här veckan??? =)

2009-01-06 @ 10:35:38
URL: http://everytimewetouch.blogg.se/
Postat av: emma

jobbar din pojke fortfarande i Kolmården? låter som en trevlig vecka om två dagar möter du ju din käraste :)

2009-01-06 @ 10:53:34
URL: http://emma86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0