Always And Forever

Jaha då har man arbetat idag igen då... Trivs som fan på mitt jobb kan jag lova... så där hoppas jag att jag får fortsätta även efter sommaren! har nog aldrig trivts så bra på ett jobb innan!
Jobbade mellan 4 och 9 idag, har gått hur bra som helst... o ledig i morgon, o då ska de ju va fint väder så de blir en hel dag i Skänninge på väderkvarnsbacken med Mini, Bella och Jossan...

Helgen har varit lugn faktiskt... Fredags var vi bara hemma åt midsommarmat och sånt... myste med lilla familjen bara! och jag sydde även en rullgardin, fan så bra de blev, så nu är de inte så ljust inne i sovrummet längre, så de blev hur bra som helst! Sen har vi även köpt en fläkt att ha på golvet me, kanon blev de! o nya gardiner i sovrummet oxå... kul när man kan göra om lite... fixa lite i köket o på toan med... Fint så!
Men vill verkligen flyttta till ett hus på landet, så trött på att bo i en lägenhet... men de blir väl framigenom det oxå =)

På lördagen var i i hargebaden... jag älsklingen och lillebror åkte dit för att hälsa på pappa, marie, mats och marie... Pratade solade o bara hade de lugnt o skönt! perfekt dag! sen hem o titta på film!

Igår var vi och åt mat hemma hos mamma... tomas o aaron var med där ... sen åkte vi ut till fivelstad o åkte cross resten av dagen... Tillochmed min mamma åkte cross hihi de så himla roligt ut =) Viktor provade Dhaniels stora cross, trodde inte han skulle klara de men de fixade han ju galant =)
Sen åkte vi till garaget o fixade me caben... så nu funkar den som den ska med...
Sen hem kolla på film o åt kvällsmat... sen var det dags för sängen...

O idag har jag jobbat som sagt... innan det var jossan och jag hos pappa och bytte däck på min fooord! skulle ju ombesikta den idag, o den gick IGENOM... så nu har vi en bil att åka i ett år iaf =) ska byta motorn med bara men de går fort tydligen hehe!

Nej nu är det dags för sängen... ska ringa älsklingen först bara.. som förövrigt troligtvis kommer hem redan i morgon kväll =)

God Natt Världen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0