Första dagen på jobbet och jag är jätte TRÖTT!!!

har jobbat mellan halv 8 o 12 först o sen mellan halv fem och kvart över 9... är hur trött som helst, men fan vad kul de är, ett perfekt jobb för mig =) är bara en del kvar att lära sig men de ska nog gå bra!
I morgon är det bara möte mellan 10 och 12 så jag får lite sovmorgon iaf, sen 7-4 på torsdag o sen ledig... skönt...

I morgon ska vi åka till Motala med Leona, hon ska till ögonmottagningen, hoppas hon ser ordentligt o slipper glasögon, inget kul att ha när man är så liten =(

Snart ska jag och Ia och jossan och leona kolla på film! ska bli skönt att ta det lite lugnt, kanske ingen film för jossan o leona, men de somnar nog rätt fort som de har hållt på hela dagen...

O JOSSAN kommer inte få smaka en enda chokladbit till... BLÄÄÄ!!! haha...

Vet inte vad jag ska skriva riktigt... tyvärr så blir det inte sista veckan i örebro för älsklingen =( det blir nästa vecka med... o de tycker inte jag är ett dugg roligt... BLÄÄÄ... hade ju sett fram emot att ha honom hemma ett tag nu men men tre dagar går ju fort!!!
Saknar dig massor iaf... så mysigt i lördags me när vi var i borghamn o målade våran bil, tog med oss äggmackor, saft och kaffe med och hade de jätte bra...  =)

Nej nu ska vi fixa lite här...

Älskar min familj mer än något annat!

Kommentarer
Postat av: Malin

Kul att du verkar tycka jobbet är trevligt! :)

Det ger så mkt att jobba med äldre, I love it.. Hoppas din arbetskamrater är bra också..



Men vaddå först 8-12 och sen 16.13-21.15? Är det bara nu när du går bredvid eller har ni delade turer?

2009-06-16 @ 22:33:19
URL: http://tryingtofindmyself.blogg.se/
Postat av: jossan

varför får jag inte det?

2009-06-18 @ 13:32:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0