God Morgon

Jaha då var en arbetsvecka avklarad... med feber o ont i halsen o en jäkla förkylning har det gått relativt bra... eller de har gått jätte bra egentligen men så jobbigt att vara sjuk =( ... Men jag hoppas de är bättre på måndag kväll när jag ska jobba igen!

Varit hos jossans mormor nu två dagar i rad, suttit o pressat i solen =) gött som fan! bränner lite gör det men men de får man leva med =) O sedan jobbat... sen har de inte hänt så mkt...

I natt ska jossan sova hos mormor, de skulle ner o fiska lite ikväll... Dhaniel ska till Borghamn och grilla, så jag ska vara chaufför... vet inte vad jag ska göra under tiden de är där men tror de blir att umgås med IA =) ... de är aldrig fel!

I morgon vet jag inte vad som händer, ska nog till villan o äta på kvällen men inget som är bestämt än riktigt! får se vad som händer... ska iaf ut till svärfar en sväng, de var ett tag sen nu!

och på söndag ska familjen åka till Linköping ... ska va där en hel dag o fixa lite saker! de blir fint de =)

förövrigt måste jag skaffa mig ett par svarta foppa tofflor... men vet inte var jag kan hitta de riktigt, men de ska nog gå att ordna hoppas jag =)

Nej nu ska jag ringa min man ...

Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Malin

Sv: ja de var ju du:) de var Skitskum, fatta dit jävla lamm asso. Och den där geten var Skit jobbig med. Skulle sitte I knät och puffade på en hela tiden..

2009-07-06 @ 15:47:44
URL: http://mulllis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0