Linda Bentzing

Här sitter jag och lyssnar på Linda Bentzing och blir helt nostalgisk... Vilka minnen! åka bil o hagebyfestivalen... jag saknar dom tiderna något grymt! <3 minnen som kommer sitta för livet!

Ska strax byta spindelled på Fooorden... försöka iaf =) men blir nog så att jag behöver en del hjälp med det känner jag på mig hehe... men förhoppningsvis lyckas IA och jag fixa de  =)...
Kopplade högtalare igår med och bytte till min efterlängtade rosa bilklädsel =) fiiin är den nu...

Tvättar idag med, tråkigt som fasen är det... men snart är de klart iaf!

Nehe nu ska jag fortsätta lite här hemma, sen byta om till arbetskläderna haha...

O skönt att älsklingen är hemma med... åker inte förrän på tisdag nu, o är bara borta två dagar =) SKÖNT!!! saknat dig massor baby!!!

puss och killekill!


Kommentarer
Postat av: Malin

Fan vad grym du är som fixar med bilen själv, och coolt med rosa klädsel xD



Hoppas du får en jättefin helg

2009-06-11 @ 21:32:58
URL: http://tryingtofindmyself.blogg.se/
Postat av: Muppen

hihi vilken fin blogg du har ^^

2009-06-13 @ 11:07:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0