Oooj då

Fasen vad jag har blivit dålig på att uppdatera har jag märkt... men orkar inte skriva så mycket i bloggen längre, finns annat att göra =) o tjatar ju mest om samma saker med...

Men helgen gick iaf lika fort som vanligt, torsdags var vi bara hemma, självklart kom ia och mathias på besök =) blev tacos o kaffe... sen gick vi o la oss skapligt...

fredag var det skola för jossan, så upp tidigt... älsklingen och jag satt bara hemma... försökte bli rika på betway men de gick inget vidare... sen gick vi o la oss en sväng! de var skönt =) o mysigt! sen kom ulrick o mini på fika... sen åkte vi till svärfar en sväng... o efter det hämtade vi våran nya FOOORD =) ... funkar kanon, lite som måste fixas men de fixar min älskling o mathias galant de vet jag! =) sen ska vi måla den blå o lite sånt... o jag letar efter min svarta klädsel med rosa blommor... Men det är fan slut överallt alltså! men de kommer in i slutet av veckan o då ska jag köpa de direkt kan jag lova!!! =) ska bli så fin min fooord...
Sen åkte vi till svärfar igen åt mat o hjälpte honom lite... sen satt vi bara o pratade och sen åkte vi hem...

Lördagen var vi o tog emot mamma som cyklat tjejvättern! duktig hon är! sen åkte vi hem... var ute och gick en sväng... sen åkte vi ut till svärfar igen, skruvade lite med bilen... tillochmed jag fick skruva, och duktig är jag, stolt blev min älskling för jag var så duktig... =) o sen gjorde arne o jossan rabarberkräm och så åt vi det... det var jätte gott =) sen åkte vi hem till oss och åt varma smörgåsar... dushade och sen la vi oss i soffan och tittade på film... såg vi hade i alla fall tur med vädret igen och rallybrudar! sen gick vi o la oss och sov, det var välbehövligt...

i söndags så vaknade vi tidigt som vanligt... älsklingen åkte o hämta jossans crossar och kärran sen åkte vi ut till Fivelstad och var där resten av dagen... var nog inte hemma förrän halv nio på kvällen ungefär! VI åt pizza där ute med... o på min kebabpizza var det svamp... BLÄÄÄ!!!  men de gick ner iaf =) ulrick mini casper jag älsklingen jossan ia och mathias var där... så himla kul... ulrick o mini o casper åkte hem lite tidigare men vi stannade kvar!
Sen var vi tvungna att åka och tvätta crossarna och sen åkte vi hem till oss... älsklingen och mathias åkte till borghamn och hämtade arbetsbilen... jag och ia fixade varma mackor med tonfisk... o sen tittade vi lite på TV... sen sängen...

Igår var det lugnt, jossan var i skolan och jag var i motala med mamma en sväng och hälsade på moster... sen var vi bara hemma, ia och leona kom hem till oss... de sov över med =) mysigt  så alldeles...

Nu sitter jag hemma hos ia ... vi sitter här vid varsinn dator o ska spela spelet på facebook som vi absolut INTE är beroende av =) hehe...
Sen ska jag till hasse o han ska kolla på våran bil... =) hoppas han löser det direkt, då blev glad =)...

Nehe nu ska jag sluta här mini kommer upp snart... ska dricka kaffe och så!

Puss och Killekill...

saknar min man, men nu är de bara nästa tisdag till torsdag boprta, sen ska de börja jobba i borghamn i en månad ungefär... så skönt att ha min älskling hemma! och jag ska börja jobba nästa vecka med, ska bli roligt faktiskt =)

O så måste vi lösa vad vi ska göra på midsommar! men något kul ska vi hitta på iaf... kanske åka o hälsa på pappa och marie när de är ute o campar... men får se hur de blir...  något ska vi hitta på iaf! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0