Underbar helg!

Sen älsklingen kom hem i Torsdags har vi hunnit med  massa saker!

Torsdag åkte vi hem till Ia och Mathias och åt upp smörgåstårtan som ia och jag gjort dagen innan, hur gött som helst =) sedan åkte vi vidare ut till Fivelstad så älsklingen äntligen fick prova sin nya cross, han är som ett litet barn på julafton hehe... Sedan åkte vi vidare hem till oss för kaffe o tv tittande...

Fredag upp tidigt... pappa kom och hämtade oss o skjutsade oss till Skänninge, hämtade våran cab o åkte runt lite, åkte o hälsade på svärfar... sen hämtade vi crossen o älsk körde den... jag o mini åkte in till mjölby en sväng, till systembolaget o lite annat... köpte en cross tröja med... sen åkte jag tillbaka till fivelstad så åkte vi hem o så kom ia och mathias... gick ner till hamnparken och satt där o hade de hur bra som helst... åkte lite cab gjorde vi med såklart, åkte in till Motala o hälsade på pappa och marie... o sedan blev de hem till sängen, skönt!

Lördag gick vi med upp tidigt... skulle ju till Tjällmo o gå på Marken! Mötte upp Ia och Mathias vid garaget i Vadstena... Skulle träffa svärfar där först för att lämna kärran till honom... Sedan åkte vi till Tjällmo... En liten och mysig marken... köpte inte jätte mkt, för de fanns inte så mkt... men två t-shirtar blev de iaf o lite annat... Sedan åkte vi in till Motala, Varamon blev de för lite minigolf... jätte kul, älsklingen vann =) ... sen åkte vi till Maxi o handlade mat för kvällen, grillad lax o kött, o sen potatissallad till de, fan vad gött de va! sen åkte vi hem till arne, drack kaffe o pratade... sen åkte ia och mathias o leona hem till sig...vi stannade kvar till halv ett ungefär... satt bara o pratade o umgicks... jätte trevligt faktiskt...

Söndag fick vi oxå gå upp tidigt... De skulle bära av till Gränna =) ... Vi åkte mattes cab dit... hur fint väder som helst... gick på stan en sväng, o sen nere vid hamnen... åt även där nere på tzatsiki... hur gott som helst... o sen gjorde de miss i betalningen med, så vi åt för 300 kr billigare... de va fint =) inte lustigt att Matte hade så brått o betala, vi fatta inget, sen gick han därifrån jätte snabbt... hehe men vi förstod ju de senare varför... Efter maten fiskade vi... sex stycken fiskar fick vi... tillochmed jag fick en =) de bästa var när ia skulle ta ordentligt död på fisken me en pinne o den rörde på sig när hon kom nära, fan vad fort hon försvann från fisken med ett rejält skrik hehe... 
Sen åkte vi hem... Stannade till i Ödeshög först för sommarens första mjukglass, den satt fint den... Vidare till Fivelstad där älsklingen åkte cross, sen rensade vi fisken med... ÄCKLIGT!!!  hehe så de fick karlarna göra, så låg vi på motorhuven på mattes bil o solade... snacka om hett, fast att klockan var fem på kvällen...
Sen åkte vi vidare till Mamma o Tomas... fick MC Tomas att äta, hur gott som helst =) satt där o pratade en stund o firade lilla mamma på mors dag... hon fick polkagrisar från Gränna i ett hjärta, o ett fint kort... Hon blev så glad... men gladast blv hon nog över T-shirten älsklingen hade på sig - svärmors ögonsten står de hehe... o jag har en de står svärfars favorit på... hehe...
O efter de skulle vi till borghamn o hämta deras arbetsbil... stannade till vid Bårstad på vägen hem... IA och jag fick för oss att vi skulle bada, så vi hoppade i med alla kläder på hehe var ju tvungna att bevisa att vi kunde hoppa i... även fast klockan var halv tio på kvällen, två dopp blev de tillochmed , duktiga så =)
sen åkte vi hem, gick o la oss nästan direkt... SKÖNT!!!

Det var min helg det hehe... undra ja om de är någon som läst hela =) men jag fick iaf skriva av mig lite ...

Igår var vi på möte med, och de gick jätte bra =) Sen hämtade jag jossan, vi åkte in till Skänninge mötte upp ia o mini o åkte till väderkvarnsbacken... barnen badade o vi satt o solade...
Sen hem till Vadstena igen , där de fick bli mjukglass o promenad med anna...

Idag har jag varit ute o gått med anna, sen blev de Skänninge o hämta upp Ia, vidare till Mjölby till Mikaela, för prat o kaffe... fint de...
sen hem till Ia igen, fixade en tonfisksallad gött som fan =)...
sen åkte vi hem till pappa o marie o fikade... o sen hem för att lägga jossan... fan jag har inte somnat än o klockan är halv ett, men de har sina anledningar, men snart är de över! usch... hoppas de går bra iaf...

I morgon ska jag äntligen träffa Jenny o Jennifer!!! åker in tidigt på morgonen o sen hämtar jag jossan o så åker vi tillbaka igen... De ska bli jätte trevligt verkligen! Saknar mina flickor enormt... <3

Nej nu ska jag sluta spela o ta o sova lite...

God Natt Världen...

Älskar dig min man!


Kommentarer
Postat av: Malin

Busy bee! Har du haft nån tid över till OTH då? :P

Jag har äntligen sett sista avsnittet.. Fan vilken snyftare.. :(

2009-06-03 @ 12:05:12
URL: http://tryingtofindmyself.blogg.se/
Postat av: Malin

Ja de var inte lite grejer ni hade hittat så:) måste fan ta tag I de där och ses snart alltså. Inte bara säga att vi ska utan göra de också. Alldeles för länge sen nu, minns ju knappt vad du heter så länge sen är de:)

2009-06-04 @ 00:03:27
URL: http://mulllis.blogg.se/
Postat av: Malin

Ja på måndag är vi hemma. Så de passar alldeles utmärkt, ni är så välkomna så:)

2009-06-05 @ 20:52:45
URL: http://mulllis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0